Innowacyjna marka technologiczna TECNO ogłosiła, że została Oficjalnym Globalnym Wspierającym nowo ogłoszone klubowe rozgrywki Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej (AFC): AFC Champions League Elite™, AFC Champions League Two™ oraz AFC Women’s Champions League™ na sezon 2024-2025. Ta strategiczna współpraca podkreśla zaangażowanie TECNO w rozszerzanie swojego zasięgu na kluczowych rynkach w Azji oraz w budowanie znaczącej więzi z każdym fanem piłki nożnej, który podziela ducha marki „Stop at Nothing” – postępu i innowacji.
To partnerstwo uosabia wspólne wartości, takie jak pasja, doskonałość i innowacja, zarówno dla TECNO, jak i AFC. To nie tylko sponsorowanie, ale także ważny krok, który pokazuje ducha marki „Stop at Nothing” i jest świętem dla obu stron, które rozpoczynają nową podróż i tworzą bardziej angażujące doświadczenia dla fanów w całej Azji. – powiedziała Laury Bai, Dyrektor Marketingu TECNO. W TECNO zawsze wierzymy w siłę sportu, która łączy społeczności i inspiruje do postępu. Ta współpraca pozwala nam nie tylko umożliwić każdemu fanowi piłki nożnej w Azji bardziej interaktywne i immersyjne doświadczenia podczas meczów, dzięki naszej zaawansowanej technologii, ale także budować głębsze więzi oparte na wspólnej pasji między TECNO a fanami piłki nożnej.
Laury Bai, Dyrektor Marketingu TECNO
Datuk Seri Windsor John, Sekretarz Generalny AFC, powiedział: „Jako że AFC wkracza w nową erę innowacji i transformacji, napędzaną i kierowaną przez reformę naszych klubowych rozgrywek, z radością witamy markę globalnej innowacyjnej technologii, jaką jest TECNO, która podziela nasze wartości.”„Dziękujemy TECNO za docenienie rosnącej globalnej popularności światowej klasy rozgrywek AFC, które są gotowe przynieść bezprecedensowy wzrost w nadchodzących latach i cieszymy się na bliską współpracę, by tworzyć bardziej angażujące momenty z pełnymi pasji fanami piłki nożnej w Azji.”
Datuk Seri Windsor John, Sekretarz Generalny AFC
Ponadto, partnerstwo podkreśla trwałe zaangażowanie TECNO w wykorzystanie sportu jako mostu, który łączy globalnych konsumentów i tworzy wspólne doświadczenia dla swojej publiczności. Wiara w siłę sportu i technologii, która inspiruje ludzi do postępu, realizacji marzeń i dążenia do pasji, jest wpisana w DNA marki TECNO.
W przeszłości, dzięki sponsorowaniu 34. edycji Pucharu Narodów Afryki (AFCON), TECNO wywarło trwały wpływ, organizując kampanie, które umożliwiły całej społeczności piłkarskiej w Afryce oglądanie meczów, tworząc unikalne doświadczenia z oglądania, a także udostępniając piłkę nożną bardziej odległym społecznościom w Afryce poprzez zobowiązanie się do renowacji 100 boisk piłkarskich w Afryce w ciągu następnych pięciu lat. Dzięki współpracy z AFC, TECNO będzie kontynuować dostarczanie podobnie niezapomnianych doświadczeń w Azji i inspirować fanów piłki nożnej do wspólnego realizowania ducha marki „Stop at Nothing”, aby wspólnie tworzyć i budować lepszą przyszłość.