A prawdziwy komfort i niezależność zaczynają się, gdy rozumiemy każdą osobę napotkaną na naszej drodze. Wtedy nawet zwykła rozmowa otwiera przed nami nowe możliwości - tak brzmi przesłanie aktualnej kampanii Vasco Electronics.
W całej Europie rośnie liczba zarówno nowych kamperów, jak i pojazdów adaptowanych na cele kempingowe - tworzonych z prawdziwej pasji do wolności
w drodze. Dla tej społeczności podróż liczy się tak samo, jak cel. Vasco Electronics odpowiada na tę potrzebę. Dostarcza narzędzie, dzięki któremu znikają granice językowe, a podróż jest okazją do budowania relacji i wzbogacania o nowe doświadczenia.
Podróż kamperem to zupełnie wyjątkowy sposób doświadczania świata. Gdy dodatkowo w pełni rozumiemy ludzi, których spotykamy na swojej drodze, czujemy prawdziwą wolność i niezależność. Dlatego w naszej komunikacji tak mocno stawiamy na autentyczne historie i emocje. One najlepiej pokazują, w jaki sposób technologia może wspierać podróżujących i pomagać im w każdej sytuacji
Sara Przepióra, twórczyni kampanii Vasco Electronics.
Aktywność wielokanałowa
z lokalną społecznością po nagłe sytuacje kryzysowe. Komunikacja została zaplanowana w dwóch głównych obszarach: kanale online i offline.
W kanale online kluczowe są kampanie performance (Meta, Google) oraz organiczne działania w mediach społecznościowych. Marka współpracuje
z influencerami kamperowymi, zaś w Polsce kampanię Vasco objął patronatem medialnym magazyn i serwis Polski Caravaning.
i Salone de Camper w Parmie we Włoszech. Uczestnicy targów będą mieli możliwość przetestowania tłumaczy Vasco na żywo, zaś materiały wideo i foto
z kampanii wykorzystane zostaną na stoiskach i w stacjonarnych showroomach firmy.
w okolicach Bieszczad, które opowiada historię rodziny przemierzającej Europę kamperem i pokonującej kolejne językowe bariery przy wsparciu produktu Vasco.
Z życia wzięte
W role bohaterów kampanii wcielili się m.in. Izabela Piasecka, Artur Janas, Bartosz Ziewiec i Julia Adamczyk.
Marka z misją
w misję marki, która od początku swego istnienia łączy technologię z ideą porozumienia między ludźmi i kulturami. Kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Vasco we współpracy z partnerami.
O Vasco Electronics
Vasco Electronics to firma o międzynarodowym zasięgu, która powstała w 2008 roku w Krakowie. Zajmuje się projektowaniem, programowaniem i produkcją tłumaczy elektronicznych. Oferuje produkty zarówno dla klientów indywidualnych, jak i sektora B2B. Z urządzeń Vasco Electronics korzystają osoby podróżujące za granicę turystycznie i biznesowo. Firma współpracuje także z instytucjami publicznymi, m.in. muzeami, centrami informacji turystycznej, urzędami, uczelniami oraz służbami cywilnymi, ratowniczymi i mundurowymi. Obecnie działa na blisko 30 rynkach, prowadzi sprzedaż w większości krajów europejskich, USA, Kanadzie, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji.