Vasco Translator E1, innowacyjne słuchawki tłumaczące krakowskiej firmy Vasco Electronics, zostały wyróżnione tytułem “Produkt Roku” (“Produkt Des Jahres”) Niemieckiego Instytutu Jakości Usług (DISQ). Nagrody przyznano 11 września w Berlinie.
Nagrodę dla zwycięzcy w kategorii “Technologia, cyfryzacja i elektronika” odebrał Maciej Góralski, CEO Vasco.
“Słuchawki E1 były już wielokrotnie doceniane za design czy wygodę użytkowania. Tym bardziej cieszy wyróżnienie od instytucji promującej jakość. To pokazuje, że naszą troskę o połączenie zaawansowanych technologii z dostępnością, ergonomią i komfortem dostrzegają zarówno nasi klienci, jak i branżowi eksperci” - mówi Maciej Góralski.
“Siłą Vasco jest płynność rozmowy i łatwość komunikowania się. Funkcja tłumaczenia bezdotykowego sprawia, że rozmowa przebiega naturalnie, a funkcjonalna aplikacja oraz łatwe łączenie z telefonem podkreślają wygodę użytkowania oraz szerokie możliwości Vasco Translator E1” - dodaje Rafał Rojowski, Head of Software w Vasco.

Nagrody “Produkt Roku” przyznawane są przez DISQ - Niemiecki Instytut Jakości Usług. W jury konkursu znajdują się uznani przedstawiciele świata biznesu, mediów i środowisk akademickich. Nagradzane produkty mają wyznaczać standardy i cechować się ponadprzeciętną wydajnością, trwałością i komfortem dla użytkownika. Przyznawane są w 8 kategoriach, zaś liczba nominowanych produktów w tej edycji przekroczyła 300.
Vasco Translator E1, który zadebiutował na rynku pod koniec 2024 roku, może pochwalić się kilkoma prestiżowymi wyróżnieniami, w tym “Red Dot Design Award: Best of the Best” oraz złotymi medalami w konkursach “MUSE Design Awards” i “NY Product Design Award” w 2025 roku. Słuchawki Vasco zostały również wpisane na prestiżową listę "Best of CES 2024" przez New York Times.
Więcej informacji:
DISQ jest niemieckim instytutem badań rynkowych, który od 2006 roku przeprowadza analizy produktów i usług, na podstawie badań konsumenckich, konsultacji i testów. Wskazuje najlepsze produkty i dostawców usług oraz udziela firmom wskazówek w zakresie poprawy jakości i zorientowania na klienta.