iSpot, największa w kraju sieć autoryzowanych salonów o standardzie Apple Premium Partner, z sukcesem otworzył w ostatnich tygodniach swój 50. oraz 51. salon w Polsce. Nowe lokalizacje w Białymstoku oraz Suwałkach – pierwsze w województwie podlaskim – stanową ważny etap w rozwoju firmy, potwierdzając zarówno skalę działalności, jak i konsekwentne zwiększanie dostępności produktów i usług Apple na kolejnych obszarach kraju. Ostatnie otwarcia uplasowały iSpot jako lidera liczby autoryzowanych salonów Apple w jednym kraju na terenie Europy.
Przekroczenie 50 salonów to dla nas coś więcej niż kamień milowy - to potwierdzenie naszej wiary w potencjał rynku oraz determinacji, by wyznaczać nowe standardy w handlu elektroniką użytkową. Intensyfikując ekspansję na kolejne części kraju, nie tylko zwiększamy skalę naszej obecności, ale też umacniamy zobowiązanie, by dostarczać innowacje, ekspercką wiedzę i wszystko to, co w Apple najlepsze w każdy zakątek Polski
- mówi Dariusz Zająkała, Chief Executive Officer iSpot.
Otwarte właśnie salony w Białymstoku oraz Suwałkach wzmacniają ogólnopolską sieć sprzedaży, a firma zapowiada kolejne inwestycje w nowych lokalizacjach. W najbliższych kwartałach iSpot planuje dalsze rozszerzanie działalności, rozwój usług szkoleniowych i doradczych oraz budowanie obecności w regionach o rosnącym potencjale biznesowym.
Informacje o iSpot:
1923 Investments jest inwestycyjnym ramieniem Hili Ventures Ltd, zdywersyfikowanej grupy z głęboko zakorzenionym dziedzictwem przedsiębiorczości sięgającym 1923 roku. Za pośrednictwem różnych spółek zależnych, Hili Ventures jest zaangażowane w usługi gastronomiczne i handel detaliczny, nieruchomości i hotelarstwo, żeglugę, ropę i gaz, inżynierię i technologię w 10 krajach w Europie i Afryce Północnej, zatrudniając ponad 13 000 osób.
Ze swojej siedziby na Malcie, Hili Ventures kieruje swoimi spółkami zależnymi w kierunku ciągłego wzrostu w wybranych sektorach i rynkach i jest dumnym partnerem Apple, McDonald's, Konecranes, Microsoft, NCR, Six Senses i wielu innych globalnych marek.
Dane finansowe za ostatnie lata (PLN netto):
| 2022 | 2023 | 2024 | |
| Amortyzacja | -18 995 466 | -27 850 656 | -30 950 899 |
| Przychody | 866 417 960 | 1 315 979 447 | 1 271 699 170 |
| EBITDA | 58 018 263 | 83 643 355 | 73 576 486 |
| EBIT | 39 022 797 | 55 792 729 | 42 625 587 |
| Zysk netto | 22 919 896 | 42 491 198 | 24 296 037 |
| CAGR | 52% | 21% |
Liczba otwartych salonów:
iSpot Apple Premium Partner – Westfield Arkadia (Warszawa)
iSpot Apple Premium Partner – Westfield Mokotów (Warszawa)
iSpot Apple Premium Reseller – Galeria MM (Poznań)
iSpot Apple Premium Partner – Wroclavia (Wrocław)
iSpot Apple Authorized Reseller – Forum Koszalin (Koszalin)
2024:
iSpot Apple Authorized Resller – Galeria Amber (Kalisz)
iSpot Apple Premium Partner – Posniania (Poznań)
iSpot Apple Premium Reseller – Forum Gliwice (Gliwice)
iSpot Apple Premium Reseller – Zielone Arkady (Bydgoszcz)
iSpot Apple Premium Partner – Stary Browar (Poznań)
2025:
iSpot Apple Authorized Reseller – Galeria Leszno (Leszno)
iSpot Apple Premium Partner – Port Łódź (Łódź)
iSpot Apple Authozried Reseller – Ogrody Elbląg (Elbląg)
iSpot Apple Premium Partner – Galeria Katowicka (Katowice)
iSpot Apple Premium Reseller – G City Biała (Białystok)
iSpot Apple Authorized Reseller – Suwałki Plaza (Suwałki)

