
Partnerstwo z Kanałem Zero to dla nas coś więcej niż standardowe działania marketingowe. To spotkanie dwóch bliskich sobie światów, w których kluczową rolę odgrywa rozmowa. Vasco tworzy urządzenia ułatwiające bezpośrednią komunikację między przedstawicielami różnych kultur, niezależnie od języka, którym się posługują. Kanał Zero natomiast zbudował wyjątkową przestrzeń do dyskusji, wymiany opinii i rozmowy na bardzo różnorodne tematy
- wyjaśnia Jagoda Bugaj, Head of E-commerce & Marketing w Vasco.
O firmie:
Vasco Electronics to pionier technologii komunikacji bez granic oraz globalny lider w kategorii elektronicznych tłumaczy. Firma powstała w 2008 roku w Krakowie i od tego czasu konsekwentnie przełamuje bariery, które przez wieki dzieliły ludzi - językowe, kulturowe i technologiczne. Tłumacze elektroniczne oparte na sztucznej inteligencji oraz zaawansowane rozwiązania komunikacyjne nie tylko przekładają słowa, lecz umożliwiają prawdziwe zrozumienie - niezależnie od języka, kraju czy kontekstu.
Każdy produkt Vasco stanowi kolejny przełom, potwierdzony międzynarodowym uznaniem. Firma była wielokrotnie nagradzana za innowacje i design, a także kilkukrotnie znalazła się w prestiżowych zestawieniach Europe’s Fastest Growing Companies oraz Europe’s Long-Term Growth Champions, opracowanych przez Financial Times. Wyróżnienia te potwierdzają dynamiczny rozwój marki oraz jej silną, globalną pozycję.
Dziś Vasco działa na 26 rynkach - w Europie, Azji, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie - umożliwiając ludziom na całym świecie komunikację bez granic.

