Translatory polskiej marki Vasco zadebiutują w jednej z najpopularniejszych produkcji kanału TVN. Vasco zrealizuje formułę product placement w nowej edycji “Afryka Express”, gdzie elektroniczne tłumacze stają się cennym wsparciem dla rywalizujących par uczestników. Pomogą im przełamywać bariery językowe podczas rozmów z mieszkańcami Kenii i Tanzanii.
Translator Vasco pojawia się w pięciu odcinków nowej serii “Afryka Express”. Urządzenie będzie towarzyszyć uczestnikom podczas rywalizacji na wyznaczonych trasach, ułatwiając bezpośredni kontakt w języku suahili. To rewolucja w komunikacji z mieszkańcami odwiedzanych regionów, zatem z Vasco skorzystają wyłącznie zwycięzcy wybranych zadań. W ten sposób podkreślono wyjątkową rolę tłumacza w trakcie zmagań uczestników.
– “Afryka Express” pokazuje, jak dużym wyzwaniem może być bariera językowa, szczególnie w pośpiechu czy w stresującej sytuacji. Ale też jak wielką zmianą jest, gdy dzięki elektronicznemu tłumaczowi ta bariera znika - mówi Jagoda Bugaj, Head of Marketing w Vasco. – Nasz produkt świetnie wpisuje się w scenariusz i charakter programu. Skoro sprawdza się podczas rywalizacji w nierzadko ekstremalnych sytuacjach, tym bardziej docenimy jego zalety podczas bardziej tradycyjnych podróży czy city-breaków – dodaje.
W produkcji TVN wykorzystano model Vasco Translator V4. To wytrzymałe urządzenie zapewniające szybkie tłumaczenia mowy, ale także zdjęć i tekstu, w ponad 110 językach. Dzięki wbudowanej karcie SIM, użytkownicy mogą bezpłatnie używać internetu do tłumaczeń w prawie 200 krajach. Bezproblemowe działanie tłumacza w egzotycznych regionach Afryki jest najlepszym dowodem na wszechstronność rozwiązania proponowanego przez Vasco.
Vasco Translator w “Afryka Express” zadebiutuje w drugim odcinku serii, 13 września. Poza samym product placement, Vasco zaplanowało dodatkowe działania nawiązujące do telewizyjnej serii we własnych kanałach komunikacyjnych, w tym mediach społecznościowych, newsletterach oraz w obszarze influencer marketingu.
Vasco Electronics powstało w 2008 roku w Krakowie. Firma zajmuje się projektowaniem, programowaniem i produkcją tłumaczy elektronicznych. Oferuje produkty dla klientów indywidualnych i sektora B2B. Z urządzeń Vasco korzystają podróżujący biznesowo i turystycznie. Firma współpracuje z instytucjami publicznymi: muzeami, centrami informacji turystycznej, urzędami, uczelniami oraz służbami cywilnymi, ratowniczymi i mundurowymi. Obecnie działa na blisko 30 rynkach. Prowadzi sprzedaż w większości krajów europejskich, USA, Kanadzie, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji.